FANDOM

Nick Powell
Nick Powell.jpg
Informace
Pohlaví Muž
Rasa Běloch
Status Živí
Bydliště Neznámá
Rodina Bennett Sutton (Otec)
Charlotte Dupres (Matka)
Paracelsus (Strýc)
Herec Josh Blaylock
První epizoda "What Matters Most"

Nick Powell je syn Charlotte Dupres a Bennetta Suttona, hraběte a hraběnky ze St. Germain.

ŽivotopisEditovat

V 15 letech ho a jeho rodiče Paracelsus, jeho strýc, učinil nesmrtelným s použitím kamene mudrců a egyptským artefaktem v 16. století. Jeho strýc na něm, stejně jako na rodičích, vyzkoušel jeho nesmrtelnost zabitím.

Později se zamiloval do dívky. Přesto ho tato dívka opustila, jako ona stárla a on ne. Provdala se a zemřela, zatímco on se díval. To se stalo několikrát znovu až do dnešních dob.

v roce 2013 jeho matka učinila plán, jak získat Kámen mudrců. Charlotte pracovala s Larsem, obchodníkem na černém trhu, na nalezení druhé poloviny Pyramidy Dana Seaveyho, zatímco se Nick snažil dostat do Skladiště a propustit Paracela. Bydlel na ulici v krabici se skupinou bezdomovců pod mostem a záměrně byl vystaven účinku artefaktu. Věci nešli podle plánu a jeho následkem začal mít záchvaty. S jeho pomocí Artieho a Claudie se podařilo artefakt nalézt a Claudia ho pozvala do Leenina penzionu.

Nick2.jpg

Nick ovlivněný leteckými brýlemi Orvilla Wrighta

Steve a Nick se neshodli, protože Nick neustále lhal. Použil magnety Franze Mesmera na Claudii i na Steva, aby je rozptýlil, protože se potřeboval dostat do skladiště. Využil Claudii, dostal se do něj a osvobodil Paracela. Poté byl unesen a Claudie zabronzována.

Paracelsus později učinil Nicka a jeho rodiče smrtelnými, ale jeho matka vzápětí zemřela v troskách kláštera.

Nick se cítil osamělý, když jeho matka zemřela, a cítilil, že je na světě sám a nikdo mu nezůstal. Sutton namítl, že byl mizerným otce, ale nyní stráví zbytek života s ním a postará se, aby se už nikdy necítil osamělý. Regenti dali Nickovi a Suttonovi novou identitu, aby mohli začít žít nové, smrtelné, životy.

EpizodyEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki