FANDOM

4. sezóna začala 23. července 2012 a měla 20 epizod, oznámení o pokračování Skladiště 13 bylo očekáváno. Pátá řada byla už potvrzena, ale bude mít jen šest epizod a bude vyvrcholením všech řad.

Seznam epizodEditovat

Obrázek Název Scénář Režie Datum vysílání #
Post-Warehouse destruction.png A New Hope Scénář: Jack Kenny Režie: Chris Fisher July 23, 2012 #1
Pete, Myka, Claudia, Leena, a Artie musí přijít na způsob, jak obnovit Skladiště než bude pozdě.

Artie_meets_Brother_Adrian.png An Evil Within Scénář: Holly Harold Režie: Constantine Makris July 30, 2012 #2
Pete a Myka hledají artefakt ve Filadelfii, který způsobuje, že lidé vidí bizardní monstra, zatímco se Artie snaží zabránit Claudii v oživení Steva.

Sykes's box of artifacts.png Personal Effects Scénář: Ian Stokes Režie: Andrew Seklir August 6, 2012 #3
Tým Skladiště musí vypátrat zbytek artefaktů, které zbyly po Sykesovi v Severní Dakotě.

Pete marble.jpg There's Always a Downside Scénář: Drew Z. Greenberg Režie: Constantine Markis August 13, 2012 #4
Pete a Claudia se snaží získat artefakt, který získal Hugo Miller a Myka a Steve cestují do New Orleans, aby našli arefakt, který léčí lidi.

Hatfield gun.jpg No Pain, No Gain Scénář: Nell Scovell Režie: Jay Chandrasekhar August 20, 2012 #5
Zatímco se Pete a Mika snaží najít artefakt, který zázračně léčí hokejistova zranění, Steve a Artie se snaží vypátrat zloděje, který krade artefakty. Paní Fredericová zve Claudii na oběd, aby jí poskytla neuvěřitelné odhalení.

Creppy alice.jpg Fractures Scénář: Benjamin Raab & Deric A. Hughes Režie: Chris Fisher August 27, 2012 #6
Zjistí se, že chybí zrcadlo Lewise Carrolla a psychotická Alice Liddell je z něj propuštěná; tým se jí snaží zastavit jednou a provždy.

Endless_wonder.png Endless Wonder Scénář: Bob Goodman Režie: Michael McMurray September 10, 2012 #7
Artie, Steve a Claudia se snaží zjistit, kde se nachází bratr Adrian. Pete a Myka hledají artefakt, který prodlužuje lidi a zapříčiňuje jejich, zatímco se vlezlá pracovnice farmaceutické firmy snaží odhalit, co skrývá Skladiště a uvrhuje ho v nebezpečí.

Steve's_home.jpg Second Chance Scénář: Diego Gutierrez Režie: Constantine Makris September 17, 2012 #8
Pete a Myka vyšetřují, proč lidé rezivějí, a Steve a Claudia jsou na návštěvě Stevova rodného města a ukončit jeho závislost na metronomu. Artie říká pravdu o astrolábu a jeho propojení s bratrem Adrianem.

Artie_crazy.jpg The Ones You Love Scénář: Nell Scovell Režie: Howie Deutch September 24, 2012 #9
Claudia, Myka, a Pete musí ochránit jejich rodiny před artefakty, zatímco Artie má svůj vlastní konflikt. Steve a paní Fredericová pátrají po Bratrstvu Černého diamantu.

We_all_fall_down.jpg We All Fall Down Scénář: Holly Harold Režie: Chris Fisher October 1, 2012 #10
Pete, Myka, a Claudia nemají čas truchlit pro mrtvého kamaráda a snaží se najít zodpovědnou osobu. Paní Fredericová a Artie spolupracují s Adrianem a snaží se zjistit, jak zvrátit temnou stranu astrolábu. Artieho vize o Claudii se konečně naplňuje.

Germaine1.jpg The Living and the Dead Scénář: Drew Z. Greenberg Režie: Millicent Shelton April 29, 2013 #11
Pete a Myka musí najít artefakt, který může zvrátit efekt lilie než bude příliž pozdě. Zatímco Claudia a Steve se snaží přivést Artieho zpět, než se jeho mysl vytratí navždy.

Parks_and_rehabilitation.jpg Parks and Rehabilitation Scénář: Ian Stokes Režie: Larry Teng May 6, 2013 #12
Pete a Claudia vyšetřují případ muže pohřbeného zaživa v národním parku, Artie se snaží udělat Leeninu práci a Myka a Steve se snaží pomoci Artiemu dostat se přes všechny strašné věci, co udělal, když byl pod vlivem astrolábu.

The Big Snag - Promo.jpg The Big Snag Scénář: John-Paul Nickel Režie: Chris Fisher May 13, 2013 #13
Pete a Myka byli vtaženi do detektivky ze 40. let. Zatímco Artie, Steve a Claudia pronásledují záhadného zloděje aut.

The Sky's the Limit - Promo.jpg The Sky's the Limit Scénář: Michael Jones-Morales Režie: Jack Kenny May 20, 2013 #14
Pete a Myka jedou do Vegas vyšetřit vraždy způsobené magií. Zatímco Claudia a Jinks hledají artefakt k manipulování dostihů a Artie se setkává s novou majitelkou penzionu, Abigal Cho.

Instinct.jpg Instinct Scénář: Bob Goodman Režie: Jennifer Lynch June 3, 2013 #15
H.G. Wells pomáhá Petovi a Myce najít artefakt, který nutí lidi k přiznání svých trestných činů. Zatímco se zbytek týmu snaží zjistit, co způsobuje zemětřesí uvnitř Skladiště.

Runaway_HD.jpg Runaway Scénář: Ian D. Maddox & Marque Franklin Režie: Matthew Hastings June 10, 2013 #16
Pete, Myka a Jinks vyšetřují útěk z vězení, kde se objeví Maršál Spojených států, Stevův bývalý přítel. Zatímco Artie začíná být hluchý a Claudia mu musí pomoct.

What_matters_most.jpg What Matters Most Scénář: Diego Gutierrez Režie: Chris Fisher June 17, 2013 #17
Pete a Myka cestují do Ohia do uzavřené komunity, aby vyšetřili vícečetné použití artefaktu k vraždění lidí. Claudia a Artie vyšetřují mladého muže, který sprejuje matematické rovnice v New Yorku.

Lost&Found_HD.jpg Lost & Found Scénář: Benjamin Raab & Deric A. Hughes Režie: Howie Deutch June 24, 2013 #18
Artie má stopu k místu, kde by se mohli nalézat dlouho ztracené artefakty ukradené Roaringem Danem Seaveym ze Skladiště 12. Steve a Claudia zjišťují, že je Nick zradil, a na scénu se vrací Charlotte DuPrix.

All the Time in the World.jpg All the Time in the World Scénář: Holly Harold Režie: Chris Fisher July 1, 2013 #19
Agenti Skladiště musí rychle odbronzovat Claudii a chytit Paracela, Nicka a Suttona.

The Truth Hurts.jpg The Truth Hurts Scénář: Drew Z. Greenberg Režie: Jack Kenny July 8, 2013 #20
Tým se snaží chytit Paracela před tím než se stane nesmrtelným. Zdá se, že Myka prohrává svůj boj s rakovinou. Steve zjišťuje, že Artie zatajuje informaci, která by mohli změnit život, celému týmu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki